الأربعاء، 24 أبريل 2013

رساله لحد مهم اووووووووي !!

في ناس كدا في حياتك مش هتعرف تتخلص منهم!! حياتك مربوطه بيهم مهما حصل بينكم مشاكل وخلافات برضوا هتفضلوا مربوطين ببعض ,, يمكن لو حد تاني غيري هو الي في الموقف دا كان انسحب علطول وكبر دماغه عليه بأيه من التعب والعصبيه  وحرقه الدم ,,, بس يمكن الي فارق انك تبقى بتعرف قبمه الناس اوي ومن عنيهم  تقدر تحدد شكل روحهم ,, انا متعودنش اخسر الناس الي في حياتي  بحافظ عليهم لحد اخر لحظه  ’’’ حقي في الناس دي وعشره عمري معاهم وكل حاجه حلوه حصلت في حياتي بسببهم  ,, كل مره ضحكت فيها من قلبي اوي وهم معايا  كل دا يخليني اقولهم الكلمتين دول ,,,, 

مش كل مره  هتخنق عليكم الدنيا هتعرفوا تبعدوني ,, ببساطه  مش هسيبكم تبوظوا حياتكم وتشوهوا اجمل م فيها علشان في خطه باظت منكم في النص ,, الاخوات مبيختاروش بعض  .. ممكن تخسر حبيبك او حببتك !! لكن عمرك م هتعرف تخسر اختك او اخوك انتوا مربوطين ببعض  وعلشان  احنا اخوات ومربوطين ببعض مش هسيبكم تعملوا حاجه وحشه في نفسكم  ولا تعاقبوا ناس تانيه معاكم ملهاش اي ذنب  غير انها جات في طريقكم  وانتوا بتنتقموا من الدنيا  الي ع ملت حاجه تزعلكم  او بوظتلكم خططكم .. 

وبما ان ليا فيكم اكتر من80%  منكم ف مينفعش حد يقولي انا محدش يتكلم معايا ب الاسلوب دا ... انا هتكلم ب اي اسلوب انا عيزاه وانتوا هتسمعوني  وانا في حياتكم بمزاجكم او غصب عنكم 


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق